چکیده :
در این مطالعه شبکه های مغز در کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه / بیش فعالی (ADHD) مورد بررسی قرار گرفت. اطلاعات الکتروانسفالوگرافی (EEG) از 16 کودک مبتلا به ADHDگروه ADHD و 16 کودک سالم گروه کنترل آزمون عملکرد مداوم بصری برای ساختن شبکه هدایت عصبی هر موضوع با استفاده از داده های سیگنال EEG، روش هماهنگی ترکیب و تئوری گراف استفاده شد. سپس تفاوت پارامترهای توپولوژی شبکه مغز بین دو گروه (تست دو نمونه ای) مقایسه شد و مغز ADHD نقص های قابل توجهی در سمت چپ لاینالیزه کردن شبکه های عصبی را نشان می دهد. این نتایج نتیجه گیری از مدل شناختی پر انرژی را پشتیبانی می کند.
فرمت :doc
